vineri, 15 iunie 2012

CUCUIUL!

   -text vesel,cu cuvinte date:pupaza,tocul,oglinda,mouse,fir,bagheta.-                                 
 
              
          Dimineata de azi ,a fost neplacuta!                         
          Ceasul nu se mai oprea din ticait.Parca era o pupaza ce canta din gura ei de ,desteptatoare.Ma enerva la culme.Dupa ce m-am ridicat din pat,pe jumatate adormita,fiind neatenta am dat cu capul in tocul usii.Imi venea sa urlu de durere.Am fugit pana la oglinda sa vad daca se umflase.Ce era cel mai ciudat ,cucuiul, care tocmai se ivise,avea forma de mouse.Dintr-o data,din fruntea mea ,curgea un fir subtire de sange.Tare as fi vrut sa am o bagheta ca sa-l fac pe cucui sa dispara.Mi-am pus un plasture ,dupa care m-am imbracat si am plecat la scoala.                                         
          A fost o dimineata ghinionista!

Niciun comentariu: