sâmbătă, 5 martie 2011

GRADINA FLORILOR

      Este o dimineata insorita si stralucitoare.Norii negri si vulnerabili , de ploaie , au strabatut tot satul si au plecat inspre munti.                                                                                                                                           
      Dupa ce m-am trezit si am luat micul-dejun mi-am zis in gand sa vizitez gradina.Cand am deschis poarta , am fost inconjurata de mii de flori : trandafiriri , garoafe , margarete , zambile , panselute , gura-leului si gladiole.In gradina mai erau pomi fructiferi si multe legume.Dintr-o data am auzit o voce spunand :
      -Va credeti mai parfumati decat noi , trandafirilor?vorbea in cor o tufa de margarete.
      -Da!Ne credem si mai frumosi si colorati decat voi , se incredeau trandafirii.Pe noi ne alege orice fata sa ne puna la ureche.
      Dintr-o data , garoafele , panselutele , gladiolele si zambilele se trezira din somnul lor dulce si linistit de larma aceea zgutuitoare.
      -Ce se petrece aici?intrebara ele somnoroase.
      -Trandafirii spun ca sunt cei mai frumosi din gradina . vorbira margaretele.
      -De ce va certati atat?Toate sunteti frumoase si aromate in felul vostru.
      -Sunt de acord cu voi flori intelepte.Toate sunteti fermecatoare.De ce credeti ca va dau apa si mangaiere in fiecare zi?
      -Ai dreptate , fata draga , au raspuns toate in cor.Nu se va mai repeta.
      Si de atunci florile au trait in pace si armonie , fara sa se mai compare niciodata.

Niciun comentariu: