luni, 8 octombrie 2012

CARTEA- IZVOR DE BUCURII!

                     Eu am aflat despre carte ca este un izvor nesecat de bucurii.Noi, copii trebuie sa invatam sa iubim cartile, caci fara ele nu am stii nimic despre lumea noastra, trecutul nostru, datini si obiceiuri, despre literatura, limba romana si matematica.Autorii sunt cei care scriu cartile si poeziile pentru noi.Rasfoind paginile cartilor, intalnim cuvinte ,propozitii si intamplari noi.Cartile comunica intre ele poveste cu poveste, intamplare cu intamplare, poezie cu poezie.                                 
                       Eu pretuiesc foarte mult cartile si de acea am citit foarte multe.Ele mi-au daruit bucurii deosebite si notiuni interesante.Personajele intalnite in aceste carti m-au vrajit cu farmecul lor.           
                           Cartea este un prieten adevarat pentru ca nu te paraseste niciodata!          
                                                              
                                                                  CHITIMIA DANIEL.

Niciun comentariu: