miercuri, 19 octombrie 2011

Cartea copilariei mele

      Copilaria mea este un taram al cunoasteri ai al minunatiilor.                                                   
      Ea se aseamana cu un album foto plin de amintiri pretioase ,ca aurul.Imi este dor de clipele cele mai frumoase din anii trecuti.Multe momente au fost placute si de neuitat ,dar cea mai frumoasa emotie pe care am trait-o a fost cand parintii mi-au povestit despre bucuria pe care au avut-o ei la venirea mea pe lume.Mult mai bine inteleg aceste transformari care le-am avut pana acum.Intr-o zi,mai exact pe sapte iunie ,douamiidoi a avut loc un miracol in viata mea.In loc sa primesc un cadou obisnuit de la parintii mei ,deoarece urma sa fie ziua mea pe zece iunie,am primit un fratior.Micutul bebelas se uita la mine cu veselie si blandete.Il iubeam mult.De-a lungul timpului ,eu si el am mers la scoala ,iar acolo am invatat multe.Acum ,eu,sunt in clasa a cincea iar provocari noi ma asteapta cu exercitii multe si lectii de invatat.                                                                      
      Eu iubesc mult copilaria si o pretuiesc ,ca pe invatatura.Va dau un sfat:bucurati-va de tineretea dintai pentru ca odata si odata se va sfarsii.Va trece ca o adiere de vant lasand loc pentru alte etape ale vietii.             
      E minunat sa fi copil!

Niciun comentariu: