vineri, 23 septembrie 2011

SCURTE COMPUNERI...

                                                Ce vara minunata!                                                                
      Vara!Ce anotimp minunat!Si cine credeti ca a insotit-o?Vacanta mare!                                                
      In aceasta vara eu am avuut parte de multa bucurie dar si de experiente de neuitat ,cum ar fi:eu si cu fratele meu am fost la rau si am pescuit multi pesti pentru acvariul nostru de la tara.Inca imi amintesc licaritul apei ce frumos lucea la lumina soarelui arzator.Atunci, cand o prietena de-a mea a venit la  mine pentru cateva zile ,am avut parte de o experienta culinara,adica am invatat sa facem prajituri.                                       
      Oalta experienta frumoasa si palpitanta a fost atunci cand, impreuna cu familia ,ne-am plimbat cu hidrobicicleta.M-a impresionat foarte mult peisajul subacvatic din Dunare:bancurile de pesti ce innotau pe langa noi,iarba lunga ce parea ca niste sulite ,dar care se unduia in bataia valurilor...                                                 
      Dar acum,pentru ca vara a trecut,scoala e prioritatea noastra. Ce repede a trecut aceasta vara minunata!       


                                                  Frunza neclintita                                                 
      Toamna deja a inceput ,iar frunzele copacilor au cazut ca o ploaie de culori ce picteaza pamantul cenusiu. 
        Dintr-o data ,o rafala de vant a dezbracat copacii de ruginiul vestmant.Numai eu,o frunza incapatanata ,ma zbateam sa raman in casa mea falnica unde m-am nascut si am crescut.Dupa mai multe zile prin care am trecut de numeroase incercari grele ,am reusit sa raman in locuinta mea.Cand iarna si-a facut aparitia ,mi-a fost mai greu dar am rezistat.Intr-o zi,o surata de-a mea ,adica o frunza ,ce statea intinsa pe jos,m-a intrebat:    
        -Cum ti s-a parut prima zapada?                                                 
      -Viscolita si rece.Din cauza ei,m-am dezechilibrat si era sa cad.                                  
      -Dar de ce lupti pentru a ramane in copac?                                                                           
      -Vreau sa-mi dovedesc rezistenta.                                                                 
       Si asa am ramas in pom neclintita,tinand piept tuturor provocarilor.                                                         

                                      Trandafirii                                         
      Anotimpul meu preferat este vara ,pentru ca este cald,merg la strand ,am mult timp liber pe care-l petrec intr-un mod cat mai placut asa cum vreau eu.                                      
      Dar cel mai mult imi place sezonul trandafirilor.Ador aceste flori inmiresmate si minunate penrtu ca sunt frumoase ,au culori variate de o rara frumusete,iar pe langa toate acestea ,trandafirii,sunt floarea iubiri. 
      Cred ca ceste flori ar trebui sa fie premiate pentru rara lor frumusete si gingasie.                                
                                      ACROSTIH:  Tandrete                                                          
                                                             Roua                                                                          
                                                             Albi                                                                 
                                                             Naturalete                                                 
                                                             Dragoste                                                                  
                                                             Aer                                                            
                                                             Frumos                                                                    
                                                             Imaginar                                                                             
                                                             Radacina                                                                                  
                                                             Inima             

Niciun comentariu: