duminică, 5 iunie 2011

Pareri despre serbare

      In dupa amiaza zilei de 1 iunie,am organizat ultima serbare cu doamna invatatoare de la clasa a 4 -B,de la Scoala Generala nr. 6.                                                       
      Dimineata ,la scoala, am impodobit clasa cu baloane si decoratiuni din hartie creponata.Totul era colorat ca un curcubeu,iar veselia era in toi.La ora 18,ne-am adunat cu totii,elevi si parinti,si am facut cateva poze inainte de a incepe serbarea.


                                   
       Toti aveam in sufletul nostru emotii dar si bucurie.Ne admiram unii pe altii ,cat de elegant ne imbracasem,fiecare fiind costumat dupa rolul pe care urma sa-l joace in serbare.In ochi ni se citea teama de a nu uita replicile si ne doream sa ne iese toate trei scenetele bine ,exact ca la repetitii.       
      eu am jucat rolul Mitei Protopopeasca,din sceneta Five o'clock,de I. L. Caragiale,alaturi de alti colegi ai mei.                
                                                     


          Parerea mea este ca daca   am muncit si am sacrificat unele ore din saptamana ,a iesit totul bine si fara sa se incurce cineva in replici.Scenetele au iesit bine,cantecele ,glumele pe care le-am spus fiecare mai cu haz,dar si poeziile.Doamna invatatoare ne-a felicitat cu lacrimi in ochi,iar parinti nu mai conteneau cu aplauzele.Pentru mine a fost si va ramane o serbare de neuitat!          
                                             



                                                                   

Un comentariu:

Bilbemir spunea...

Très jolie, la Princesse !!!!