luni, 16 mai 2011

LIZUCA

      Era seara,iar eu cu ochii aproape inchisi am adormit intr-un somn dulce si lung.          
      Dintr-o data,ajunsa pe taramul viselor,m-am trezit intr-o dumbrava unde vedeam o fetita plinuta,murdarica ,cu fata arsa de soare,cu ochii mari de culoare maro si cu genele negre ca abanosul ,care se uita si ea mirata la mine.Aceea era Lizuca.Ne-am imprietenit si a inceput sa-mi povastesca despre dumbrava minunata ca era locul ei preferat ,si ca acel loc era mostenit de bunicii ei.Ea m-a dus in multe locuri prin dumbrava si mi-a prezentat bunicii si prietenii ei,adica:Patrocle,zana si prichindeii.Eu am descoperit la Lizuca multe trasaturi morale,si anume:iubitoare,buna ,nazdravana si multe altele.Cand vroiam sa o intreb cat mai multe lucruri despre acel loc,a sunat ceasul si totul s-a intrerupt.                                                  
      Mai tarziu,din acest vis,am inteles ca este bine sa ai prieteni ,sa fi comunicativ si sa ai langa tine persoane indragite care te iubesc.

Niciun comentariu: