miercuri, 4 mai 2011

INVIDIA NU ESTE BUNA !

      Unii oameni nu apreciaza inventatorii.De aceea spun ca si ei au facut aceleasi lucruri la fel ca inventatorii.Acestora li se potriveste proverbul:" Dupa lupta,multi viteji se arata."          
       In poezia "Cuiul" ,Tudor Arghezi ne arata ca oamenii de pe vremea aceea nu aveau bun simt. Multi stiau sa minta si sa se laude ca si ei faceau la fel cand erau tineri,dar omul se arata dupa fapta.Inventatorii nu trebuie sa se gandeasca mult la proiecte,ci doar sa aiba multa imaginatie.Invidiosii mai mereu nu vor aprecia oamenii care au muncit si au fost rasplatiti pentru truda lor.In poezie un om spune: "-Dragul meu,asa cui faceam si eu,poate chiar mai dichisit,insa,vezi,nu m-am gandit."Desi nerusinarea acelui om da pe din-afara,el nu intelegea cum putea acel cui sa lege scandurile intre ele.Adevarul este ca invidia face din oameni un lucru urat.Aceasta incepe din laude,certuri,din convorbiri si din multe altele.Eu cred ca daca omul ar munci mai mult si-ar atinge obiectivul sau ceea ce si-a propus.                                     
      Aceasta este parerea mea despre invidie.                                                            
      A voastra care este?

Niciun comentariu: