joi, 10 martie 2011

DRAGA MAMA ,

      Aici este un loc minunat!Mi-am facut multi prieteni in turneele mele.Fanii ma adora!     
      Cred ca m-ai vazut pe scena din Argentina,Spania ,Italia si Franta,dar nu s-a terminat.Mai am multe tari de vizitat si multi fani care ma asteapta cu drag.Cand ma urc pe scena am mari emotii,dar imi imaginez ca esti in spatele scenei ,aproape de mine ,si-mi dai putere.Mi-e foarte dor de tine si de ceilalti, adica tata si Dani.De fiecare data cand ies de pe scena,te sun imediat sa-ti aud vocea calda care ma dezmiarda si ma alinta asa cum sti doar tu.La toate hotelurile unde sunt cazata,toti ma trateaza ca pe o printesa,dar mie imi e dor de micul dejun pe care mi-l aduceai in fiecare dimineata la pat, alaturi de chipul tau bland si zambitor.Deasemeni ,duc dorul imbratisarilor tale calde si pupicilor dulci pe care le primeam de nenumarate ori.Draga mea,sa sti ca mereu port cu mine ursuletul de plus pe care mi  l-ati daruit cand aveam sase luni  pentru a simti mirosul casei ce s-a imbibat in blanita lui.Cand il ating,parca ma vad in camera mea,inconjurata de lucrurile mele,aproape de voi,simtind dragostea parinteasca.Cand ma aflam in Italia,am mancat spaghete la un restaurant,dar parca nu au acelasi gust ca cele facute de tine,fiindca le lipsea ingredientul secret,pe care il stim doar noi doua:o particica din sufletul tau.
      Peste o saptamana ne vom revedea,fiindca imi voi termina turneul.Ard de nerabdare sa ne vedem si sa te strang in brate.Pana atunci ne mai alinam dorul vorbind....    
                                                                  Cu drag,fiica ta ,Adriana.

Niciun comentariu: