miercuri, 9 martie 2011

CALATORIE INTR-UN VIS

      Era marti seara,iar ochii mei nu mai puteau sta deschisi.                                                       
      Mos Ene isi aruncase ,cred,cele trei prafuri peste ochii mei caprui.Primul praf insemna oboseala,al doilea praf inseamna cascatul iar al treilea praf ,somnul.Dupa ce am adormit ,am visat ca eram in scufundatul oras Atlantis,unde a domnit al treilea frate al lui Zeus,Poseidon.In apa aceea adanca ,orasul mirific era plin de alge verzi si serpuitoare,stele sclipitoare si magice,dar si de scoici de toate marimile si toate formele.Cand am incercat sa intru in acel oras,m-am trezit langa marile Piramide si langa marele Sfinx. Urcand pana in varful Piramidei  din partea stanga a Sfinxului am realizat ca sunt nouasute  cinzeci  si cinci  de  trepte,iarcand  sa urc  pe a  doua,am ajuns direct la Roma,unde  se afla Coloseumul.Cand am intrat  in El,parca  auzeam si  vedeam multime de oameni cum  striga  si se  uita  la luptele cu lei sau cu  luptatorii din care.Dintr-o  data aud  ceasul cum suna si ma  trezesc cu gandul la visul  ce  tocmai il terminasem.
       La scoala,am povestit intregii clase  visul meu fiindca  am  simtit nevoia sa-l  impartasesc tuturor,nu sa tin ascunse aceste  intamplari magice.
   

Un comentariu:

Unknown spunea...

Frumos!!Ai talent !!